Tisdag

Tror min rygg håller på att ge upp! ajaj!
julshoppandet har satt sina spår eller så har jag bara sovit extreemt konstigt inatt!
ska väl berätta lite kort om gårdagen också.
hade sovmorgon igår, vilket är det bästa som finns. Sen begav jag mig till skolan för att ha två tyska timmar.
Vilket känns väldigt jobbigt , för två timmar per dag är den längsta dagen jag har i skolan.
För ovanlighetensskull jobbade jag inte igår utan tog min smurfbil och stack iväg till vasa för att
julshoppa lite. Fick hem nästan alla julklappar , har ännu två oköpta och en halvfärdig julklapp men
det fixar väl sig. Efter shoppandet åkte jag till smesby för att kolla lite skräckfilm och prata :)
Sen bar det av raka vägen hem , väl hade våra nya soffor kommit så låg där en stund och kollade NCIS före jag bestämmde mig för att ta natten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0