Dag 1 - Presentera mig själv

De flesta vet redan vem jag är men jag skall ta en kort presentation av mig själv.
Mitt namn är Jessica och föddes en vacker morgon 1 april 1992 , dvs jag är 18 år fyllda.
Jag bodde under min barndom med mamma,pappa och mina syskon . Har en syster och en bror som är ganska mycket äldre än mig och med mycket menar jag 10 och 12 år .
Nu bor de såklart inte hemma längre så jag har inga annan än mamma och pappa att bråka med :)

När det gäller min skolgång har jag gått i kalax lågstadie skola och sedan högstadiet. Efter högstadiet gick jag bara några steg över backen och började gå i gymnasiet för att få tid för att fundera vad jag vill bli.
Vilket jag ännu inte heller vet till 100%

När jag inte sitter vid datorn går den mesta av min tid åt att jobba , gå i skolan eller att vara istallet .
Det sist nämnda är något jag brinner för och skulle aldrig sluta vara istallet vad som än skulle hända.
"mina" ponny hästar är väärldens bästa. och när det lämnar tid över är det mina vänner och festandet som drar åt sig all min uppmärksamhet.

Som liten gick jag i världens bästa dagis med min bästa kompis Malin som inom kort också blev min granne.
Under min uppväxt har jag speranderat mer än 90% av min tid med henne , och oj så kul vi har haft.
Nu har hon flyttat till helsingfors för att studera och vår tid tillsammans blir allt mindre , vilket jag tycker ät otroligt synd! Den tiden som gått förlorad måste vi ta igen :)

Det var en kort liten presentation om mig själv



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0