Dag 06 – Min dag

min dag har varit lite annorlunda än alla andra dagar.
Väckarklockan ringde som normalt 07.00 , snoozade minst i 15 minuter innan jag själv tvingade mig upp
för att klä på mig, sminka mig och borsta tänderna.
Sack iväg till skolan och julfestet runt halv 8 . Ettorna och tvåornas program var riktigt bra och man
fick sig ett skratt eller två. Direkt efter julfesten stack jag till jobbet där jag pysslade med lite allt möjligt fram
tills klockan var 4 för då stack jag hem.
Väl hemma fixade jag lite med julblommorna och sen ringde jag åt min kära granne aka Malin för att få lite bilsällskap. Bilfärden bara av först till nixmossen för att hämta ett hästtäcke och sne ti yttermark för att byta ett täcke å sen hem igen.
Resten av kvällen har bestått av städande, julpyntande och annat småfixande.
Nu skall jag snart ta natten så jag orkar på jobb imorgon samt en runda till mitt älskade Luovankylä :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0