Confused

Har varit lite torrt på blogg fronten nu över helgen. Har haft en hel del annat för mig.
Helgen har varkligen varit speciell både på bra och dåliga sätt.
I fredags gjorde jag inte så värst mycket , var på kaffe och kollade film blev att gå och lägga sig
ganska tidigt eftersom det var jobbar dag på lördag.
Lördagen bestod av jobb, en bil som vägrarade fungera men framför allt en myysig kväll.
Södagen blev en ganska slapp dag, dammsög och städade rummet lite mot kvällen .
Sen har det hänt en hel del annat också men allting kan man inte dela med sig här i bloggen.
En hel del som har fått mig att fundera på vad som egentligen är viktigt i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0