vi har kul

kan bara beskriva dagen med två ord otroligt skrattretande men enda rolig som fasiken :)
samma dilemma om discot ännu eller dekorering coh uppgifterna går framåt
men ett evig gnabbade om små saker som är helt löjliga. Men idag har jag valt att inte reta upp mig utan
försöka hålla mig lugn och sansad .
Förresten så var jag , Josefina , Emma och Denise till pika-tukku och handlade lite idag .
Lite var väl lite fel ord mycket :D det blev godis, chips , dricka osv för lite under 200 € .
Så körde vi kundvagnsrally upp till skolan , fast farthindren i backen gjorde så att det stop och nästa hinder var de bommar som spärrar av vägen högt uppe i backen men fram och in i skolan kom vi med
våra 3 kundvagnar ( matkärror ) , jisses vad vi hade roligt innan allting var klart .
tror gubben på affären hade lite extra roligt åt oss, för varje gång skrattade han men det bjuder vi helt
klat på. Och ett tips är att inte köra med kundvagnarna nedför trappor i skolan eller ramper där den kan fastna och åka om kull .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0