I'm back!

Nu har jag bestämt mig för att ta upp bloggandet igen :)
kan vara skönt att få ut sina tankar genom att skriva . Finns en hel del att disskutera känner jag .
nåjaa, sedan sist jag skrev har det hänt en hel del grejjer både roliga och mindre roliga .
Om vi tar det i korthet:
-tävlingssäsongen är snart över och de senaste tävlingarna har gått jätte bra.
-hänt en hel del olyckor på sista tid och då speciellt med unga männsikor inblandade
-haft lite kärlekskriis
-käpat på med skolan som vanlig, gått både bra och mindre bra
-varit till helsingfors med hela skolan i två dagar
- och så stallet förståss det får man inte glömma trots att jag varit ganska fed up med hela grejjen :)

så nu vet ni de största grejjerna som hänt den senaste tiden .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0