I can do it!

tro det eller ej men jag stäädar mitt rum .
Mest pga att ja håll på att snubbla pch falla rätt över databordet inatt när jag skulle ställa upp värme-
elementet i rummet .
så då tänkte jag det här är sista gången jag skall svära över att man inte kmr fran utan att trampa på något.
OBS! det kmr inte att vara sista gången! men hppas kan man .
Har två fina gångar i rummet till de viktigaste ställena dvs. en till sängen och en till klädskåpet.
nu är det fixat och nästan allt är städat , fast något dammtorkande eller dammsugandet tänker jag inte ge mig på ikväll . Mina dammråtor trivs bra där under sängen en tid till .
Är du nöjd nu mamma när du inte behöver ropa varje gång du skall in i rummet?



Före och efter bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0