hata snöö!

På riktigt dethär lördag idag , har hela tiden det som söndag!
Nåja, drog österut igår . Kvällen bestood av regn , regn och regn men tog ut min ponny iaf och
red i regnet tillsammans med Malin och Tracy . Gick helt okej trots att man var som en dränktkatt
när man kom in. Då återstod bara att ta hand om kvällsstallet och natta alla pollar.
Steg opp sju ( LÄS: 7 på en lördagsmorgon) för att lägga ut hästarna och ge dem mat .
Men gissa vad man möter när man stiger ut genom dörren?! snöö, snöö och snöö och mera faller från himmlen.
Jag vill inte ha vinter , inte ännu iaf.  hata snöö i oktober!  tror jag skall försööka tala lite vett med
den där gubben där uppe så han slutar kasta ner snöö.
Det förstöör hela dagen , skulle igentligen ha träning för Mirja Arzi idag men det blir ju ingenting eftersom
ridplan ser ur som en sjöö eller halkbana beror på vilket hörn man kollar på.
så får väl hitta på något annat kul här i stallet iställe :)
men jag är inte bitter (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0