hästar och löv

förövrig är det en bra tisdag :)
Kommer nyss inn efter skolan och gymmet tog jag min racer moped som förövrigt stannande redan i grinden men sedan gick det som smort .
Drog iväg till yttermark för att rida en liten rid tur med min mulle ponny ( Melinda) .
DEt blev en mörker ridtur i terrängen med var uttrustad med massvis med reflexer så de stackars bilarna skulle se oss , men sköönt var det riktigt uppriskande att rensa ur hjärnan litegrann .
När jag väl hittade hem så bar det av ut på gården får att ta bort de tusen lövhögar, det blev hela 12 skottkärror med löv.  Tror nästan jag tar motorsågen nästa gång och kapar av träden , eftersom inte ens halva gården är räfsad ännu .  Trooor jag döööör!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0