det hettar till!

helgen gick med dunder å brak och en ny vecka är kommen .
Måndagar är som måndagar brukar vara , långtråkiga och bara allmänt slöa .
Prat stunden med min kära polare på kvällen var det som förgyllde dagen , helt klart .
Tisdagar brukar vara lugna och allmänt jobbiga , just nu skule jag inte kunna beskriva dagen annat än
kaos och ett himla käftande!
Om jag skall ta det enkelt så skall 2:orna i gymnasiet ordna disco för lågstadiet på fredan och pga av all tidspress
och en mycket dålig förberedelse , varav ingen vet sina uppgifter eller några dekorationer är färdiga och inget är inhandlat.
Så det blev helt enkelt kaos , för många åsikter och vissa som är så *piiip* envisa .....
Men disco blir det vare sig vi ska kriga igenom det hela eller ej!
mera tänker jag inte säga för tycker det är ytterst löjligt att börja tala skit om folk här , det gör jag hellre face mot face om jag känner behov av det vilket jag inte gör .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0