den nya kimi räikkönen.

Trots en dålig början med snöö på lördagsmorgonen så blev lördagen helt klart bäst!
Medans det snöade passade vi på att sitta nere i vardagsrummet och kolla lite tv medans Mia o Henna sååv.
Efter det hade slutat snöa så droog Malin jag, Henna och Mia ut för att ta alla boxar .
Därefter blev det äventyyr . Killarna var ute och körde rally på åkern så vi gick till stallet och frågade en av dem om vi fick följa med och såklart fick vi!
Eftersom killarna hade kört fast på åkern så måste en av dem hämta traktorn , så då tog jag Camryn från gården.
Jag körde och Malin o. Henna satt i .
Till åkern kom vi och romu-rally blev det .
Jag o. Malin i ena bilen ( jag lekte förståss rallykusk) Matias i traktorn , han fungerade med att dra opp alla som fastnat på åkern i den tjocka leran , Jussi i merssan och sen Jari i den där fula "pickupen" .
Gick super bra och roligt var det ända tills vi fastnade i leran så vi fick ha traktorn att dra upp oss , men det var nästan lika roligt det! Kan ju trösta mig med att dom andra körde fast säkert 5 gånger och jag bara en ;)
Sen resten av dan enda tills sena kvällen pysslade vi på med hästarna , red och så var vi till kauhajoki och shoppade lite mat, godis och så blev det att hyra en film också.
Så kvällen/natten spenderades med goodis, chips, film och jäkla bra sällskap :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0