dammtroll1

Yess! Jag Jessica vaknade klockan åtta på en fredagsmorgon när det t.o.m är looov!
kanske för att jag var tvungen annars skulle jag nog ligga under täcket å myysa ännu .
Besöte hälsovården idag där dom konstaterade att jag var känslig mot damm.
Oh noo! mitt rum bor ju typ i damm och mina hyllor tror ja simmar i det. 
Men liksom fast jag skulle städa ser det endå likadant ut dagen efter så jag ger helt enkelt upp!
vem orkar städa för att se förbättringen i några timmar sedan flyger det endå dammtroll på golvet.
å andra sidan är de ju så sööta mina dammtroll som bor under sängen , har ju t.o.m gett dem namn.
så inte kan jag ju ta livet av dem heller , så de får no leva en dag till eller en vecka!
och hoppas på att de triivs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0