bilsnack!

jag har tråkit , finns absolut inget att göra  . Eller det där blev fel det finns ingen som jag VILL göra , orkar göra!
skulle helst av allt vilja såva bort sisådär 5 månader å sen fyller ja 18 å då kan jag ju åtminstone åka
ut å kööra lite med bilen. förutsatt att jag har nån då , men morsan lovade faktist sådär halvt
igår att jag skulle få en sen eller så här gick det till.

Jessica : Mamma ja vill ha en audi
Mamma : va du har höga krav då det blir ingen bil nu
Pappa: du kan ju köra med våran Nissan king cab
Jessica : snälla pappa , jag ser ju knappt över ratten och bilen röker svart och den har
ett helsikes oljud.
Jessica: jag tänker inte köra med den det e ju pinsamt och då måste jag köra med din bil mamma
och tänk vad vi kommer att bråka om vem som ska ha bilen.
mamma: vi får se , det blir nu ingen ännu iaf men det kan
nog vara att vi måsta köpa en sen .
Jessica:  YESSYESS!

Ett litet medgivande om bilen iaf , har ju redan några favorit bilar ;)
För jag väägrar att köra den där fula gamla Nissan king cab , den är ju så stoor ,den vägrar ibland att
låsa upp sig osv..
jag vill ju ha en bmw en volvo eller en audi som jag kan pimpa med rosa rattmuff och rosa saker innuti
och så förståss en baslåda i bakluckan med rosa runtomkring . Lovely!


Tänk då jag kommer glidande med denhääär , då ni :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0