allt och inget

Lördag i all ära, tog min första sovmorgon på kanske en månad idag och gissa hur skönt det var!
men imorgon blir det tidig väckning som vanligt , pluss att klockan ställs tillbaka en timme .
Igår var det fullspäckat program , började med att vara i skolan (like always) sen drog jag hem .
Eller jag tvingade Malin att stanna vid affären så jag kunde gå in och köpa lite såås och en godispåse förståss.
Sen bar det iväg hem , duscha , fixa frillan och smink . därefetr drog jag i väg på fotografering med 7 andra .
Nöjd med korten blev jag väl inte men inte kunde man ju stå och klaga i hundra år heller.
Pappa kom och hämtade mig från den händelsen och sen hem byta kläder och dra iväg till drillorna .
Efter drillorna blev det att åka i racerfart hem så jag hann se idol , och för mig gör det inget att nicklas åkte ut .
Bara Erik får vara kvar e allting frid å fröjd ;)
Nu skall jag snart masa mig ur sängen och packa väskan för att sedan gnälla om skjuts antingen av brorsan eller farsan . önska mig lycka till ! dehär männen e alltid svåra att förstå sig på .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0