the past!

oj jisses vad tiden har gått.
nu kommer det äntligen en lite lugnare period både i skolan och på fritiden.
sist jag skrev har det varit massor med händelser vi kan väl dra några av dem iaf bara för att hålla er uppdaterade.
veckan efter hallowen och discot som blev skit lyckat och alla hade roligt! bra jobbat tvåorna!
Veckan efter började den fasade bilskolan och fortsatte med en lyckad hopptävling.
I slutet av veckan var det dags för middagar och födelsedags"kalas" i Norrnäs.
riktigt rolig kväll det med , tack alla tjejer .
Sen har jag också genom lidit den hemska provveckan med 5 prov alla efter varandra .
jobbigt men så skönt nu när det är över , och braa tror jag det faktist gick. hoppas kan man.
Sen har jag också hunit med pricktest,urin-blod och svalgprov . usch för alla nålar!
Och jag måsta ju också nämna att jag varit i stallet några gånger ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0