Ikea resan :)

ligger hemma och myser under mitt nya täcke med min ny inköpta ben&jerry's glass :)
älska fredagar :)
Fredagen känns bra enda tills jag tänker på vad jag borde göra idag men de tankarna lägger vi undan
nångång måste man ju fö ta det lungt också!
Gårdagen var ju allt annar än lungt drog iväg till Åbo klockan 7 på morgonen för att shoppa loss riktit
på Ikea och Mylly (ett stort köpcentrum ) .
Köpte faktist en hel del både på Ikea och på Mylly det blev lite nya kläder som en jacka och skor m.m samt
en massa småprylar från Ikea trodde minsann inte det skulle bli så dyrt som det blev , hade ju bara en massa småplock. Så man fick ju en smärre chock när man kom till kassan för att betala .
Det var dock extremt roligt att få in allting vad 23 kvinnor hade handlat på Ikea i en buss.
Hela bagageutrymmet på bussen var fullt tror inte ens en penna rymdes dit mera , alla lediga säten och bussgången
var helt fullproppad med saker :)  Helt otroligt vad vi alla handlade mycket , lika roligt var det nästan
att se männen som kom och hämtade sina fruar när de såg hur mycket de handlat och insåg att det inte ens rymms in i en personbil . Alla bara skakade på huvudet och tyckte att vi kvinnor inte skall åka på sånahär resor .
Kunde inte annat än skratta åt deras ansiktsuttryck :D ni skulle behöva sett dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0