food

Efter att ha ätit , eller de andra ätit spenatplättar i skolan så kom jag på hur extremt
kräsen jag var när jag var liten , åt ju tamefasiken ingenting .
Vad levde jag på rikigt? '
Normala barn älskar tårta , pannkaka och tortillas men ser ni inte jag!
nej enda jag åt var ju typ pepparkakor .
Så tänkte lista upp lite vad jag inte åt bara för att det är en ganska roligt grejj .
Jag åt/drack inte : tortillas/tacos, tårta, våfflor, pannkaka ,plättar, nudlar ,gröt , grädde
ärtsoppa, småbröd eller bullor överlag förutom brunapepparkakor, spenatplättar, limsa eller nånting
med kolsyra i m.m listan kan göras lång. Vissa av dessa saker har jag lärt mig att äta medans vissa saker
vägrar jag ännu idag att ens röra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0