skit onsdag!

världens trögaste skoldag idag!
började dagen med filosofi och efter som en av våra kära lärare tycker att det är ett bra anteckningssätt
att ha med datorn och skriva på den på timmen så tog jag med den . ( skolans bärbara dator ) .
Verkligen inte mig emot att ha med datorn men det där med anteckningar får han just ta och glömma.
så enda till 10.25 satt jag på FB och spelade spel samt läste bloggar. Kan ju iaf trösta mig med att jag var
inte de enda som var upptagen med detta .
Inte nog med det så kom en håltimme efteråt vilket betydde ännu mera dator sittande .
Tror ni inte dagen har varit tråkig nog?
Nej ser ni då får vi blodbrödssoppa till mat , vilket jag total vägrar att äta eller ens kolla på .
tur hade de snälla tanterna i köket fram rågbröd också :)
Efter maten då vi igentligen skulle ha modersmål nej då skulle jag på utvecklingsamtal med min
klassföreståndare , enda pluss där var att fick  godis .
Sen en religion med en minst sakt "orginell" lärare . Efter den timmen tog jag mitt pick och pack och åkte hem .
Eller var via banken och gjorde mig lite fattigare också som ett till minus på dagen .
Och tror ni dagen blev bättre när jag kom hem ? nej då skulle det städas och torkas gilv i halva huset .
och någon mat finns det inte heller här hemma .
aah , jag bara älskar denhär onsdagen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0