älska måndag

Shit, för första gången på typ åratal så älskar jag en måndag .
Skolan har varit helt lyckad idag ,ganska lugn dag med två håltimmar som tillbringades
i skolan soffa tillsammans med fniise å saaalaaa samt nysten och några andra i mellanåt .
Sen hade vi en modersmåls lektion i slutet på dagen och läraren som annars är världens bästa så
släppte oss gå lite tidigare . Det tackar vi föör.
Annars ikväll har jag städad och så var Patte och Chrille hit på besök.
Sjukt roligt har jag haft , de där två kan nog underhålla de, mamma frågade just om vi tänkte riva hela huset.
Bara nästan ;)
Annars var det super roligt att träffa dem igen efter låång tid.
nu skall jag byta lite lakan isängen och kolla lite tv sen tror jag att ja tar natten.

pussochkraaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0