151617

tycker det här har blivit en dålig ovana .
skrver endast ett inlägg per vecka och då oftast om vad som hänt i helgen .
dålig stiil , som Malin brukar säga .
så nu är det skärpning för flera men skall iaf gör ett sista undantaag eller kanske det blir tvåå ;)
vi kan väl börja berätta om helgen 15-17.5 som var händelserik som tusen
Fredagen var jag som vanligt i skolan och efter skolan där vid 11 tiden åkte jag till jobbet och jobbade till kvällen .
sen har jag lite minnesluckor om vad jag gjorde men sent på kvällen åkte jag iaf till stallet med min bror ( aka personlig chaffis) .  Hemma där fanns bara pollarna , jeppe och förståss Mia . Hon och jag gick ut till stallet och putsade grejerna samt packade ihop lite inför lördagen . Sen var det matlagning kl: 22 på kvällen . Vem åter middag då kan man fundera över . jo upptagna hästmänniskor .
lördagen steg jag opp klockan sju ( LÄS:  jag steg opp 7 , dvs av egen vilja och utan väckning ) det kunde ni inte tro va?
nämen gick iaf tillsammans med Mia och la ut hästarna i hagen sedan gick vi in och åt lite .
resten av morgon packades det och avfärd till jalasjärvi gjordes det också , tävlingsdags igen .
tänker verkligen inte berätt myket om den tävlingen , dte slutade nämligen så att jag startade i 80 cm med min lilla gulliga ponny som snart ska bli korv iaf den dagen . Hon stannade på ena sidan hindret och jag på andra . Och tror ni inte det finns filmat? absolut! Arg som ett bi resten av dagen så bäst var det om man inte talade med mig överhuvudtaget. Lovade mig själv att sluta rida och som MAlin sag igår börja med marsvins uppfödning.
Kvällen däremot var mycket bättre , började med grillkväll hos D. sedan vidare med jenny och jens till Åminne .
vi tjejer (hanna , jenny och jag ) satsade på att ha kul i disco och ute på parkeringen medan våra gubbar samt de andra tjejerna gick in på baren . tjallaalaa , vissa är ju underåriga. KVällen var riktitgt lyckad trots skit kallt väder.
Söndagen var en tröög dag var tvungen att åka till jobbet redan från morgonen , trött som tusen men sånt är livet.
minns faktist inte vad jag gjorde på kvällen eller joo, jag somnade och åv typ 90 % av kvällen .

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jaa Jessica, e va langsedan du foll åv sist. Kanske a va Melli he på eran skogstur ? ;)

2009-05-21 @ 10:33:23
Postat av: jessica

he va no he som va sist gangon ^^

2009-05-21 @ 13:01:25
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0