hela helgen lång

nu är den långa helgen över.
Har gått riktgt lungt till med firar fronten iaf .
I torsdags var det valborg , men även deadline för uppsatsen . Det var nog i sista sekund ja skrev den .
Blev att skriva det sista på matrasten för att få den inlämnad i tid.
Efter skolan blev det att åka i iil fart till jobbet där det varganska stressigt kan jag säga er .
Kom hem ganska sent , så på kvällen umgicks jag med mina storasyrra en stund eftersom hon kom på besök från
Åland en sväng . Sängen kallade ganska tidigt på kvällen för att orka opp i jobbet före sju.
Första Maj var det då, en av de stressigare dagarna igen . Jobbade som sakt va från tidiga morgonen till nångång efter ett .
då var det dags att åka och uppträda på basaren . Gick väl inte så jätte bra men vad kan man .
På kvällen var jag till D:s mamma och åt sen åkte vi hem och bara tog det lungt .
skönt att bara slappa och bli ompysslad.
Sen kom då den riktiga helgen , och kan ni gissa vad jag gjorde på morgonen?
japp, jag började jobba redan 07.00 så ingen såv morgon för min del utan en jobbar dag med nio timmar .
oj vad jag var trött i fötterna och ryggen . jisses , kände mig som en hundra årig tant . Inte för att jag
vet hur de känner sig men kan ju allti föreställa mig .
Efter jobbet var det bara en kall dusch som gällde blir jäklit varmt att stå i de där växthusen med tusen blommor .
På kvällen kom D. hit och åt samt lånade ut sin mototcykel åt min syrra en sväng.
Sen åkte vi tillsammans med Jens och Jenny med motorcyklarna till Pörtom på en glass, mumsigt!
Senare på kvällen blev det villa tillsammans med ett gäng andra töntar . riktigt kul , trots att vi åkte hem ganska tidigt .
Söndagen jobb igen samma tid samma kanal. fast en lite kortare dag för min del .
När jag slutade jobbet hade jag 15 minuter på mig att åka hem , byta om och åka till Yttermark .
stressade och sprang som en yr höna här hemma .
Dagens program var att ta med Melli och åka på Mirja Artzi träning till L-kylä . Det gick riktigt bra, nyttigt som tusen kan jag bara säga . kvällen och natten tillbringade jag med glass och tv samt D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0