mix

när var jag på datorn sist då?
kanske för över en vecka sen men nu är det en ledig kväll , iaf en stund så jag kan tillbringa
kvällen som jag vill . skönt .
Förra veckans måndag regnade det som tusan , skulle egentligen ah ridlektion i yttermark men
den fick vi allt inhibera.
jobbade som vanlit från 13.00 och till kvällen .
Tisdag så steg jag opp redan 06.00 och åkte till jobbet , var så jäkla jobbigt att stiga upp medans man visste att
alla andra såv i sina mjuka sängar . suck!
Direkt efter skolan åkte jag till Yttermark och gjorde pollen färdig inför tävlingen .
Som gick riktigt braa Jessica.w hoppade en lägre klass först och sen hoppade jag 70 och kom tre , riktigt nöjd e ja .
Föresten så var vi lite tidigt på tävlingsplatsen så vi åkte till affären och åt korv och godis. mumsig!
på kvällen/natten satt jag och skrev uppsats , stressigt värre
I skolan på onsdagen hade vi hörförståelse som gick sådär min konsentrations var inte på topp.
Jobbet började jag redan 11.30 och jobbade till sex tide . men det var som tur var en ganska lugn kväll .
Sen blev det att packa och packa samt åka och ta den sista fästingsprutan .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0