händelserik helg igen

snaart är det bara ett år kvar och sen den efterlängtade 18 års dagen .
nämen nu skall vi glömma det och de 370 dagarna dit :D
helgen kan vi tala om itsället .
Ni kanske undrar vart mitt skrivande tog vägen i helgen?!
Den förklaringen lyder såhär denna gång som alla andra gånger att jag är aldrig hemma på helgerna .
detta veckaslut som förståss började med fredagen och drillträning i vanlig ordning avlutades med avfärd till
l-kylä. Lördagen steg vi opp redan sex tiden ( läs: Vi där inräknas den tröga jessica också)
gick ut till pollarna och gav dem mat sen åkte vi iväg till tammerfors där årets hästmässa skulle hållas.
där var det riktigt kul med uppvsningar och lektioner samt massor med hästgrejjer.
oj om man skulle ha pengar . testade ett par läder ridstölvlar samt en ridväst och jag kan säga er att det tillsammans skulle bli runt 500 € , de pengarna finns inte riktigt nu just .
Sen på kvällen kom vi hem ganska sent men hann endå va ut i terrängen en stund innan mamma kom och hämtade mig så då åkte jag hem och SÅÅV!
Nu kom jag på en sak att ja glömde berätta att min syster kom hem från Åland i fredags också med sin lilla vovve Happy .
Hon är just nu på kurs i helsingfors ( kurs från tullen ) så i söndags efter att jag hade varit till stalle så gick vi ut på åkern och busade med hunden . Sedan åkte jag och D. till hans farmor och åt resten av kvällen så fixade jag läxor och en uppsats . lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0