uppenere

Fab 5 , står på programmet just nu . Fattar ni hur utråkad jag är?
håller verkligen på att få spader, finns verkligen inget att göra idag . eller det där blev fler det finns tusen saker att göra men ingenting jag vill göra . så skall det vara.
Skulle behöva göra en PP presentation till idag och kanske läxorna så jag slipper dem till imårron .
städa och hälsa på släktingar m.m skulle kunna fortsätta en hel dag .
Mamma kommer hem från jobbet om en halv timme och hon kommer verkligen att få spader när hon ser att ja ligger i sängen ännu och klockan är snart halv tre.
Men snälla det är lördag och jag är inte motiverad att göra något alls.
MEn hej , kom just på att Gina trico öppnar i vasa nästa vecka . Kommer att va så jäkla myket folk där de första dagarna så det inte är sant så kanske måste vänta en vecka eller så för att en komma in i affären .
Här är det inte som i Sverige ni har sånadär butiker överallt utan här får man köra flera hundra km för att komma till närmaste Gina trico butik , men nu öppnar faktist en som bara är 80 km bort . lovely!
och sen skall jag också bjuda på en bild från 2006, de åren utan bekymmer.


jessica och Tilla sommaren 2006

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0