uppe eller nere

nu är mi humör nere på botten igen och det suger verkligen .
skolan var riktigt roli idag , hann med en hel del bus eller vad nu vissa kallar det.
T.o:m har jag bröjar tycka att matte är kul nuförtiden .
Men hann bara in i bilen så började mamma tjata , så var allting fel så skulle jag vilja ha en ny säkerhetsväst ( ridväst)
men tror ni dne jag vill ha finns mera nej! Sen har ja ringt runt till minst 10 ställen och letat jobb tror ni jag hittat något?
svaret blir åter Nej! så nu sitter jag här tröt på verkligen allting skulle bara vilja gräva en kropp hoppa ner dit gräva igen
den och stoor gråta . känner att jag inte hänger med i nånting längre , ingenting går som jag vill det skall gå .
så nu tänker jag krypa under täcket och tycka synd om mig själv en stund .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0