torsdag- effektiv

När jag skulle vakna idag trodde jag verkligen jag skulle dö, var så sjukt trött.
Vaknade redan vid fyra tiden med en enormt sjukt imagen , så gick upp och hämtade värkmedicin
sen kröp ja ner i sängen , sista gången jag kollade på klockan var den halv sju och jag brukar stiga opp sju tiden .
suck!
Från morgonen i skolan hade jag biologi men tanten var borta så vi skulle ha självstudier
och söka opp information på nätet men eftersom alla datorer var upptagna bestämde tilla och jag att vi tog ledigt istället och
fixade hälften var hemma sen .
Efter timmen så hade vi engelska med helt fel lärare , eller visst är han okej men vi lär oss verkligen
ingenting . tyvärr!  men timmarna gick iaf snabbare än förra gången .
Efter maten hade vi dubbel timme av religion men missade nästan halva nadra lektionen pga att niorna var på
studiebesöök och lärarna var tvugna att gå upp till gymnastiksalen och presentera sig , skönt säger jag !
Hemma så har jag för en gångskull gjort alla mina läxor tills imorgon eller hoppas iaf
att jag har dem alla gjort.
och snart är det dags att fixa lite mat åt sig , idag får det bli knackkorv och potatismos.



pluggaplugga

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0