torsdag

jaa, nu är det bara en dag kvar och så är det helg, hur skönt är inte det?
Har blivit så att man bara längtar till helgerna nuförtiden .
Dagen har iaf börjar relativt lungt , hade en biologitimme först idag följd av två engelska timmar .
Våran engelska lärare är inte riktigt klok kan jag säga , men enligt honom är man iaf smart . haha!
Igentligen skulle jag borda sitta i skolan och göra mitt religionsgrupparbete.
but it sucks! så istället vandrade jag neråt från skolan till de andra röda vackra byggnaderna
för att slappa och för att det är så tråkigt att sitta i skolan och mögla.
Sen efter de har jag bara en ynka tyska lektion kvar , men den känns ju som tå åår istället .
Kommer att missa dagens mattelektion pga att jag skall hinna med ett besöök till hvc.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0