tisdag-läkarbesök

andra dagen av den nya perioden , ganska kul dag faktist . t.o.m matte var kuul , idag
kanske för att jag fattade vad vi skulle göra . händer nog inte ofta det .
Även biologi timmen var riktigt braa idag , slutade skolan 4 timmar tidigare idag eftersom
jag skulle till centralsjukhuset och den kirurgiska avdelningen .
Väl där satt vi och disskuterade men läkaren om rikser med att opperera och inte .
För ni som inte vet har jag ett knä som värker och hoppar ur led ganska ofta .
så har nu under en tidperiod på 4 år fått leva med detta .
Nu ställs jag inför frågan operera eller inte?
men sen finns det ju också fördelar och nackdelar .
fördelar , det hoppar inte ur led och jag kan kanske leva som normalt igen
och idrotta så mycket som jag vill .
men sen kommer de eländiga nackdelarna med en operation .
risken finns att jag kommer ha värk enda till jag dööör , vilket kommer att försämra livkvalite'n enormt,
Sen kommer det att vara ett extremt stort ärr runt hela knäät , vilket kommer att synas och vara extreemt fult .
T.o.m läkaren sa att det kommer att se super fult ut . så nu vet jag verkligen inte vad jag vill för skulle absolut inte vilja leva med värk hela livet men inte heller med ett knä som hoppar ur led och du måste gå på kryckor en månad
samt inte kan gå/röra dig normalt på 3 månader.
så valet är svååårt , och jag blir snaaart tokig, hjääälp!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0