tekniska saker

jag hatar all teknisk apparatuuur .
Har hållit på och sy in ETT par byxor enda sedan klockan fem och nu är den åtta
allt detta bara för att en jäkla symaskinen vägrar att lyyda , tråden bara fastnar .
Jag blivit tvungen att tillkalla mamma säkert tusen gånger så nu gav jag opp det , skall bara sicksacka kanterna sedan är det klart bara två byxpar kvar men vet ju vad jag skall göra en tid framöver nu iaf .
Annars så blev byxorna helt perfekt , så riktigt dålig på dethär med syande kan jag ju inte vara



Här tillbringade jag onsdags kvällen

Kommentarer
Postat av: din speciallärarre!

det heter: tekninska aparater!

2009-03-04 @ 20:44:22
Postat av: jessica

muul : heter e int alls he :)

2009-03-05 @ 15:57:12
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0