syy

Som de flesta redan vet var jag till sjukhuset igår de lovade att de skulle sända mig en tid till magnetröntgen senare
men att vänte tiden var ca 3 månder , vet ni vad jag hittar i postlådan idag?
joo, minsan ett brev från central sjukhuset och en massa papper som skall i fyllas samt
en tid till magnetröntgen i början på juni , en evighet tills dess men endå.
Idag kom jag på den brilianta ide'n att sy in mina byxor som jag aldrig använder p.ga
att dom är allt för stora men hallååå, varför skall bra byxor ligga i skåpet och skräpa? 
så nu är det bara att leta fram symaskinen och börja syyy .
har aldrig sytt på masiknen hemma så vet inte hur den fungerar men förhoppningsvis kommer
jag underfun med hur den fungerar . Det värsta som kan händ är väl att jag syyr mig i fingret eller syr fast mig sjäälv .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0