skrattretande

nu har jag suttit i över tre timmar med det där jäkla religionsarbetet . suck!
men har skrivit fyra och en halv sida nu så framåt går det , men gav opp det för idag .
skall försöka hinna med lite imorgon också .
tänkte återgå till ett tidigare samtalsämne nu , "fjortisar"
Höll på att dö av skratt härom dan när jag fick veta vad folk har gjort och ännu mera idag när jag
ser hur löjliga ni är .
Folk som är vuxna , eller kanske man skall kalla det unga vuxna beter sig som de skulle vara fjorton år gammal
och måste ge tillbaka för allting . Men inte genom att prata öga mot öga med personen
nej hur kunde ni tro det . Nej istället genom att visa det offentligt
Så är det här med när två är ovänner så är plötsligt också den tredje ovän med samma person bara för att
dom andar är det , snälla alla behöver inte gå med huvudet i väggen för att en gör det.
Absolut fjortis är även dedär som måste vara med nån annans pojkvän bara för att ge tillbaka åt nån
eller för att man på annat sätt vill visa opp sig . Visst jag vet hur det är och man måste lära sig av sina misstag
och förhoppningvis växer man opp med tiden men om man börjar va närmare 20 så tycker man kanske att
dedär sätten skulle vara borta men troligen inte . 
och man är inte cool bara för att man visar mycket hud heller , visa din personlighet istället
utseendet är inte allt!! inte heller de där upppuschade brösten
skulle kunna skriva säkert hundra sidor om dethär men blir så jäkla arg tillsist så tror jag låter det bli .
Men om ni har otal eller är ovän med någon så beöver ni inte dra med alla andra i det eller skriva det offentlit.
Ha er egen åsikt om saker gör inte som alla andra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0