puts väck!

jag hinner inte med längre!
dagarna bara försvinner , snart kommer provveckan och jobbet emot.
hur skall jag orka? de senaste dagarna har jag inte ens hunnit med det jag MÅSTE göra.
Viss del av skolarbetet har fått lida , eftersom jag bara orkat satsa på hälften .
snälla sommaren kom nu jag behöver dig!
Ännu mer deprimerad blir jag av att nästa period i skolan så jobbar ja antingen från ca 8- 11.30
eller 11.30 -  och därimellan kommer jag att gå i sklan de tider inte jobbet kallar .
När skall jag hinna umgås med D. vara istallet eller hitta på något med mina vänner?
ganska troligt aldrig , så börjar nästan ångra att jag tog emot jobb i april och maj , men vad
gör man inte för pengarna .
så nu idag skall jag ta mig i kragen fixa läxorna ( ett stoort måste) städa rummet + en massa ärenden .
platserna färdiga BÖRJA!

Kommentarer
Postat av: -

Var har du fått jobb?

2009-03-25 @ 18:55:25
Postat av: jessica

på handelsträdgården

2009-03-26 @ 15:32:48
URL: http://absolutjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0