partyparty

ÄNTLIGEN!
helgen är här efter en mycket rolig och förvånansvärt händelserik skoldag . just love school sånahär dagar .
Har skrattat och hållit på att dö säkert tusen gånger men värre var det i torsdags när vi satt
och kom på att vi skulle åka till kaningrad men benet och magen . Lägger du ihop två blondiner ( ja tilla du e blond igentligen) så slutar det som det slutar .
Idag hade jag två matte lektioner , vi räknade ingenting utan bara skrev en massa och gick igenom teori , vilket betyder desto mer till läxa.
Sedan engelska och maaat , mumsigt idag med både bröd och yoghurt till soppan .
tyskan idag var ytterst intressant , fick se på lastbilar och simulatorer. Tror ni mig inte?
okej då, jag var och kollade FM -tävlingen i yrkesskicklighet istället. hann inte va där så länge men en och annan busvissling jag och T. nog.
Men eftersom det var en logistik tävling så kan ni ju gissa att gården bestod till minst 95% av pojkar .
Snygga , nej . för det var bara finner nästan . haha !
Och i dne kategorin finns det bara några undantag .
Ikväll skall jag först på drillträningen och sen skall jag och D. ha tacos kväll. lovely (:

Kommentarer
Postat av: gabriella

ojoj, haha no je mäjr en bara ett par logistikarer som je vakär.. :D du e int tiräckligt insatt i branschen bara;)

2009-03-27 @ 15:28:29
URL: http://totallygabriella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0