osmart

har inte skrivit något sedan södags nu igen , vad har jag riktigt gjort?
I söndags steg jag opp först efter 12 , var verkligen skit trött och det kändest som jag skulle ha
haft ett hjärta innuti , mycket möjligt att det hoppade dit efter allt schejkande på lördagen eller
ingentligen dansade vi bara mogen dans . extremt kul! nog om det så efter att jag stigit upp kom
D. hit och sa hej samt visade upp sin nya motorcykel . nån kommer iaf att ta livet av sig med dendär .
Mot kvällen åkte vi till mormor och morfar i lappfjärd på middag , super musigt som vanligt .
trots att inte appetiten var den bästa , resten av kvällen gjorde jag så lite som möjligt samt fixade
läxorna för en gång skull iaf .
Sen var det måndag igen och en ny vecka , bara fem skoldagar kvar nu .
Måndagen söög, var så himla trött och fröös som en gris om vi skall uttrycka det så .
Hatar verkligen måndagar .  Resten av dagen gick väl förbi i sakta maak .
Gissa vad jag gjorde hela kvällen?  joo, något så intressant som bildanalyys , trodde dte skulle gå jätte snabbt
men nej ni , där hade jag allt fel . Satt säkert i tre ( okonsentrerade) timmar och försökte skriva dem , men tillsist gav jag opp
och bestämde mig för att skicka in den som den var . Får ta konsekvenserna sen då.
Gick väl och såv runt 12 tiden , grattis till mig !
att jag aldrig fattar att gå och lägga mig i tiiid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0