onsdag

Solen skiner idag och jag är på riktigt bra humöör , just love the spring!
Sitter i skolan nu ,har religion igentligen men vihåller på med ett grupp eller rättaresakt pararbete så hinner blogga lite
också. Igår var en riktigt stress dag , skolan slutade först fyra tiden , fast Denise och jag hann även med att äta pizza under matrasten och lektionen efteråt. Mumsit värre! för skolmaten söög verkligen igår
skulle dött av svält om jag hade blivit tvungen att äta detdär som vi fick , fyfasiken .
När jag kom hem skottade jag bort all smält snö på gården så det skulle vara lättare att köra där
utan att bilen slänger från sida till sida .
Var ju underbart väder igår också, älskar bara dehär vår dagarna med solsken .
på kvällen ägnade jag mit åt läxor och ett annat grupparbete men gav också mig tid till att kolla andra avenyn med D.
Somnade gjorde jag förstkanske vid halv 12 , då var jag riktigt trött .
Idag är planerna att ta det lungt och kanske skriva lite på grupparbetet , rida och ta en promenad.
hur underbart som helst .
men nu skall jag gå på tyska för att snefå gå och äta fiskbiffar , ätbar mat idag iaf .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0