onsdag-provutdelning

bara två dagar kvar sedan helg igen , skööönt!
skolan började som vanligt 08.50 idaag , började med en religionstimme som gick helt
bra trots att inte religion är det roligaste . Sen fortsatte dagen med två tyska timmar
trodde aldrig att timmarna skulle ta slut , när man än kollade på klockan hede det max gått 3 minuter och det
kändest som en evighet men kan trösta mig med att jag inte var den enda som hade den känslan .
Till mat idag var det lever -biff finns inget jag hatar så mycket som just det eller jo, kanske blodbrödsoppa
är värre. Bara lukten gör så att man vill spy, men det hade lämnat lite mat från igår som de hade värmt upp så åt
makaronilåda då istället , mycket bättre.
de två timmarna som var kvar bestod av prov utdeling av de prov vi hade haft för två veckor sen .
hur gick det kan man ju fråga säg , ärligt så gick det skiiit!
har inte fått ut hälsokunskap ännu men det hoppas jag verkligen att gick bättre, nu är det nog
skärpning som gäller . Så från och med nu skall läxorna lagas annars blir det ingen dator .
hah , nu sitter jag och ljuger för mig själv igen .usch det här kommer aldrig att gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0