mina underverk

två klädesplagg framåt har jag kommit och klockan är redan halv sju .
och braa går det . Jisses från förra inlägget har jag ätit och plockat upp de två ynka klädesplaggen .
hur gick det med mitt effektiva jag och dedär läxorna jag skulle göra ?
tydligen inget vidare  .
Har gjort mamma 150€ fattigare just också , jaa  ni jag e minsam dyr i drift jag.
( igentligen inte men mamma brukar tycka det ibland)
Sen har jag ju också hunnit med att kolla på en massa vår och sommarkläder samt läs bloggar
suttit på msn och räknat ut mitt BMI skrattretande är enda ordet jag säger om det .
Enligt BMI skulle jag vara underviktig , men herregud jag är precis som de flesta andra inte smal och inte fet .
jaa å så har jag också hunnit med att kolla på tauteringar men framför allt vädret .
har varit runt -15 grader nu varje natt och ungefär - 3 på dagarna och det suger . för jag vill ha vååår, nuunuunuuu!
men så denhär helgen skall det iaf vara runt 0 på nätterna och 2-3 grader på dagarna lite vår iaf .
men nu skall jag fortsätta göra det jag är aldra bäst på , att göra ingenting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0