måndag

första skoldagen är över och också de värsta.
Måndagar är alltid jobbigast , man skulle ju kunna tro att man är utvilad efter helgen men nej
det är ju tvärtemot .
Men eftersom det var första dagen efter lovet så kan jag ju trösta mig med att det var en av de lättaste måndagarna .
Sa jag just trösta mig med?  tänk på alla dom andra hundra JOBBIGA måndagarna sedan . usch!
Vi började förresten också ny period med nya ämnen i idag , helt okej period om man bortser från matematiken.
Ikväll är mina planer att sitta vid datorn , kolla tv , skruva med moppen samt sova .
oj, vilket bra liv jag skall ha . nämen det ska bli så fasikens sköönt , har inte luggit med datorn eller kollat på tv på sääkert en vecka om man bortser från i lördags när jag somnade i soffan när jag kollade melodifestivalen , som i sin tur var skit dålig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0