fredag -varierande

Äntligen dagen man väntat på hela veckan .
Trots att dagen gått fort vet jag inte riktigt vad jag skall säga om den .
Började med på matematik timmar som gick otroligt snabb , var verkligen skiit kul .
observerade ni att jag sa att matte var skit kul?
händer nog sällan det , men det kanske beror på dem jag delar bord med på matematiken .
Efter matematiken hade vi engelska och ordförhör IGEN . hatar dedär jäkla ordförhören eftersom jag aldrig orkar läsa till dem . Dagens maträtt var ärtsoppa , det räcker med ett ord för att beskriva det : Äckligt!
men som tur var fick vi bröd och ost samt yoghurt till så överlevde gjorde jag noog .
Efter maten kollade vi på tutor filmen , ganska kuulit . för de som inte vet visas tutor filmen till de nior som sedan skall börja gymnasiet om de väljer det vill säga . Filmen eller rättare sakt filmsnutten handlar om vad vi gör i gymnasiet .
Sedan hade jag tyska=tråkigt och biologi som var riktigt roligt idag med , men jag troor det är T. och D.
som livar opp stämningen brevid .
Och om intresse klubben vill anteckna så tappade jag pizzan i golvet idag precis när den var färdig !
splääsch , sa det så var all fyllning runt golvet . dit for min mat då . sen var det bara att torka upp igen . usch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0