Flashback

Skolan idag har varit precis som alla andra måndagar , trööög!
fattar inte vad det är om gör måndagarna så tröga men säkert det att man inte har vilat ut på helgen som
man borde göra , utan istället har man såvd för lite eller för länge på morrnarna.
Jamen som dagt va , idag fick jag en flaschback och det var T. som gav den .
Stackaren hoppar nämligen på kryckor vilket fick mig att tänka på förra gången
jag var tvungen att gå på dem i närmare åtta veckor , fyfan vilken plåga kan jag säga er.
Men som man säger det man inte dör av så ordnar sig alltid!
krya på dig iaf!
till saken igen , började kolla på lite bilder hur det såg ut under just dedär veckorna och
det var minst sakt inga vackra syner .



Bild 1 : några veckor efter "olyckan"
bild 2 : några dagar efter hemkomsten från sjukhuset

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0