Eva

nu är eva och jag kompisar igen .
alltså symaskinen . Har äntligen sytt mina byxor klara och symaskinen är nedpackad igen för att
stå i en låda kanske ett halvår till .
Förr älskade jag att sy och i skolan längtade jag bara till textil timmarna men nu
har vi inte längre textil i skolan och motivationen att sy är inte heller lika stooor .
skulle vara skiiit kul att sy några egna plagg nu igen , men får sii kanske det händer något
drastiskt .
nämen nu sitte rjag och kollar på Sveriges värsta bilförare på tv4.
Herregud hur dåligt de köör, det är ju hemskt att såndär människor har fått körkort , eller
kanske de fick det i ett kellogspaket?
Jag kommer att vara en usel chaufför men långt ifrån så dålig som vissa va dedär är , speciellt en av killarna
de klarade inte en av att köra in i en biltvätt . snälla gå om bilskolan och börja ööva lite .
trafiikfaraaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0