dagens göra/gjort

dagens motion är avklarad.
Slutade nämligen skolan lite tidigare idag men eftersom ingen kunde komma efter mig så gick ja mina nästan 4 km
hem . Eller ja väl erkänna jag tog en paus via D:s lägenhet också.
Han var inte hemma men satt där en stund och gjorde mina läxor samt kollade runt lite på internet .
Sen lämnade jag mina skolböcker där så jag inte skulle behöva släpa på dom hela vägen hem .
Lite allmänt om skoldagen så har den gått ganska snabbt , förutom tyska första lektionen
den släpade sig verkligen fram , fy!
Var också via hälsovården idag , så fick en läkar tid tills imorgon .
Om ni undrar vad jag har för fel är det mina tår som har fått spunk .
Eller som sara tyckte :kanske nån har kissat på dem men det vågade jag ju inte fråga av tanten på
hälsovården heller . För det var ganska icke troligt det som var problemet .
har faktist några dagens måste idag också . Det första och viktigaste måstet är att skriva på religionsarbetet
och den andra är att städa rummet ( det ser ut som en mullvad skulle varit här) och gå i duschen samt läsa lite på biologiförhöret som tanten kom med idag . Hela 80 sidor till ett förhöör samt över 20 frågor i förhöret .
låter mer som ett prov i mina öron det. men skall det skrivas så skall det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0