Can't remember

stolen är fixad och helgen är över för denna gång.
Lördagen tillbringade jag ju som redan tidigare nämnt i pyjamasbyxorna enda tills klockan fyra.
Sköönt att inte behöva klä på sig eller vara tvungen att känna sig fin .
lite nytta i.om att jag syäda klädskåpet gjorde jag ju allt.
Sen mot kvällssidan kom D. hit och hämtade upp mig oh vi åkte till lägenheten för att
göra oss klara inför kvällen utmaningar. Kollade på tv , dvs. på sveriges smartase barn samt lite av robinson
i sällskap med jesse och råstu. Sen bar det av till den lillalilla putte holmen eller vad jag nu skall kalla det
men jag menar iaf eskilsö . Där var det villafest hos M&M .
Början kan jag meddela er att va ganska lame . Satt mest ute och disskuterade med tjejjerna . Dvs de som det gick att disskutera med . Sen hoppade vi i badtunnan och en del av folket åkte medans vi badade och var allmänt cp.
Bastun stod nästa på tur och sen maat , i form av grillade biffar .
kvällen avslutades när jag kom hem till D. där runt halv fyra -fyra tiden .
Vaknade ganska sent , hade helt glömt bort dendär jääkla sommartiden .
Resten av dagen var det fullt program och kvällen avslutades med konsert i simhallens gymnastik sal .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0