18.16.15

15½ dag nu så är man 17 ännu ett steg närmare 18 (:
Helgen har gått allt för foort, för foort. Har absolut inte hunnit gjort någonting.
Eller någåt iaf.
I fredags var det sklan som vanligt och om jag minns rätt en riktigt rolig daag , efter skolan
var jag hem städade lite i klädskåpen och gjorde mig klar till drillträningen som började en halvtimme senare .
Riktigt skönt nu när det bara är 1'½ timme , två timmar vill bli lite för mycket , tyvärr!
speciellt när det är en fredags kväll.
Efter träningen kom D. efter mig och vi förde tillbaka bilen , motorcykel och vagnet hem igen .
Sen några besöök här och där , kvällen avslutades på världens hemskate sätt eller?!
vi var och kollade filmen fredagen den trettonde , fy fasiken vad den var hemsk!
nu förståår jag nog varför det var 18 -års åldersgräns på den , men aldrig igen en såndär film på bio.
Lördagen , tog jag det bara lungt eler var tvungen att över vaka i gymnastiksalen på morgonen men sen var jag bara till villan och senare hade jag hemmakväll med päronen , riktigt skööönt!
Gissa vad jag gjorde på söndagen ?
hur många gissningar behöver ni?
en , stallet såklart!
en händelserik dag !
i korthet , hann rida fyra gånger varav två unghästar .
talade med de som skulle ta en häst på foder, äta bulla dricka kaffe
vara i terrängen
polispolis potatisgris
osv.
Somnade som en stock på kvällen när jag skulle kolla på sanningens ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0