100

Fredags kvällen blev riktigt lyckad , drillade mellan halv 6 och sju träningen gick ganska snabbt skulle jag säga , hur bra dte gick vet jag då inte. Men vi är nog endå bäst!
Sen ringde jag till D. och han kom efter mig till träningen så åkte vi hem till mig , bytte om och tog i kläderna från sträcket
där ute hade helt glömt bort det , och det var bäst att göra det innan mamma kom hem .
Sen åkte vi till "hemgården" pussades lite med Pomo och sen till lägenheten .
KVällen program : tortillas och Let's dance . Lovely!
Vann rätt par?  tyckte verkligen båda två var värdiga vinnare men en måste dock vinna och denna gång
stod turen på magnus och annika . Grattis!
Lördag idga då gott folk , de flesta skall säkert ut och leva rövaren eller göra något annat spännande men jag bestämde mig redan i morse när jag kollade ut genom fönstret och såg snöstorm att idag var en dag man skulle stanna i sängen .
planerna var igentligen att åka till stallet men åker nog ingenstans i dethär dyng vädret ,det är ju deprimerande!
Så idga kanske ni ser några extra inlägg av mig .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0