utöver det vanliga

shit , har helt glömt bort att det finns någor som heter datorn eller blogg
på sista tiden.
Nåjaa, kan iaf upplysa er om att det har hänt super mycket på senaste tiden .
vi kan väl dra ne kort historia från helgen för den som orkar lääsa.
För övrigt att helgen var skiit kul, var det också en av de värsta .
Fredagen var det jobbet som stod på listan som vanlig, sen på kvällen åkte jag
ut med D. fick kööra bilen bara två kärringstop , duktigt värre .
Sen var vi också till vargberget och vandrade ut till utkikstornet , men vissa var för feg att gå upp dit.
Riktigt myyigt, sen träffade vi även dom andra på tb det har jag väl inte så mycket att säga om
annat än att det knappast kommer bli som förr .
Lördagen vaknade jag rätt tidigt och gick ut till pollen för att göra henne klar inför
tävlingen hann bli nervös både en och två gånger innan vi var iväg.
På tävlingsplatsen mötte vi upp med L-kylä borna och min andra söta ponny .
var verkligen skit nervöös och efetr första klassen med Nirppu skakade benen som aldrig förr .
Och gissa vad som gjorde saken värre att Mellis sadel låg på gräsmattan hemma . fy vad pinsamt
men det löste sig som tur var .
Klassen 70 cm vann nirppu och jag , skit skojjigt och Melli kom 4:a , rivingen var mitt fel efetrsom jag tog i med benet i
hinderstödet.
Riktigt nöjd med dagen .
Kvällen kan tolkas som sämst och bäst men allt blir väl bra med tiden .
Söndag så var jag på Mirjas träning som gick riktigt braa , både för att ponnyn och tränaren är bäst!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha, vi ska itt buri sport me hede ti glyöm sadlin åp gresmatton :D

2009-06-11 @ 19:32:12
Postat av: S a r a

grattis till vinsten ;D

2009-06-13 @ 14:26:39
URL: http://miracle.devote.se
Postat av: R

kommentera inlägget : tävling?

: D

puss



www.lillbeeckan.blogg.se

2009-06-14 @ 16:07:33
URL: http://lillbeeckan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0