underbara sommar

Måndag igen och snart slutet på denna månad , det känns verkligen hemskt vill ah tillbaka på början av juni igen .
Nåå , jag skall väl inte klaga heller .
Helgen har gått utan problem eller hur man nu skall säga det i fredags umgicks jag då med D.
och sen kom min lilla Malin hit och snackade lite skit med mig .
Vi bestämde oss ganska snabbt för att åka till mörtmark en sväng och däefter
vidare till tjöck. En riktigt härlig sommarkväll , kunde köra på skotern i bara klänningen och låta håret
fladdra fritt. lovely!
Hem från tjöck åkte jag med motorcyklen , och i näsby var vi väl till aksnke halv ett satt säkert och disskuterade
med de andra killarna i evigeheter om allt från barn och graviditeter till motorcykel klubbar. 
Lördagen var det hett ute , över 25 grader redan klockan tio på förmiddagen .
Denna dag bar det av till korsnäs och streetrace där , super varmt att sitta där i solgasset .
Men mest synd tyckte jag om dem som var tvungna att bära mc-dräkten i 30 gradig värme och stekande solsken . 
Mot kvällen bar det av till L-kylä där vi skötte stallet, grillade simmade och hade super kulit.
Förutom den nattliga händelsen som inte var så kul , men det var bara att göra sitt bästa.
Söndagen samma sak , fast då hann jag rida ponny hästen en stund också före det blev varmt .
Efter stallet åkte jag hem och vilade sen åkte vi alla till villan , åt , solade och simmade (:
Nästan alla var och simmade i vattnet , det var verkligen super varmt men min bror och Daniel
tyckte jag var ett passligt mobbningsobjekt och kastade både strömmingar och sjögräs på mig i vattnet .
Härligt , nej verkligen inte!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0