Tisdag-sjukhus/shopping

dagens mästerverk är gjorda och alla är glada och nöjda hoppas jag iaf på :)
Dagen började tidigt med att D. steg opp och åkte till jobbet men jag vände bara mig om och somnade om igen
såv säkert till tio tiden då jag steg opp och gjorde mig iordning inför vasa resan .
Inte för att det var så mycket annat än att klä på sig och tvätta tänderna .
Åkte till sjukhuset runt halv 12 och var framme en timme enare men på sjukhuset var de försenade så fick vänta en halv timme . Magnetröntgen gick super snabbt fast det tar en halv timme .
råkade bara somna där på båren under den mysiga filten .
Efter sjukhus besöket åkte vi in till stan och shoppade bl.a solglasögon och ett par skor
som jag inte ens tänker nämna vad de kostade men många pengar iaf.
Men som tur var hade jag ju fått lönen idag så det är en glaad jessica som shoppade upp pengarna .
Här hemma har jag inte gjort mycket annat än ridit i över ne timma och sen skött om och matat pollen .
riktit skönt att sitta på hästryggen idag och rensa lite tankar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0