midsommar helgen

dags för uppdatering gott folk.
Drar först lite snabbt om midsommar heögen som var riktigt braa .
bestämde mig agnska sent på torsdas kvällen att jag inte åker till jobbet på fredagen eftersom det var
frivilligt .
Tillbringade i stället fredagen med att pyssla på hemmaoch vara med D.
På kvällen var der fest hos jens så vi åkte dit , det blev ganska sent och alla andra var redan där när
vi kom dit en riktitgt lyckad kväll som slutade med att vi tillbringade natten där.
Nästa dag var det städning som gällde , eller grabbarna städade och Jenny och jag kollade på
eller vi hjälpte nog till litegrann iaf (:
Resten av dagen tillbringades med D. och mot kvällen for vi på förfest till Johanna och sen bar det av till
Fagerö en riktigt lyckad kväll igen .
Inga mera detaljer om dessa två dagar men sammanfattningsvis var de riktigt lyckade.
Söndagen tillbringades i sängen i solen på hästryggen och på mototcykeln .
Danielx2 och jag åkte iväg på hojarna till k-stad för att äta glass. mumsigt värre!
bilder kanske kmr senare (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0