det övriga

Sedan jag suttit här förra gången har dte hänt mycket gott folk (:
Förutom att jag jobbat alla dagar så har jag även hunnit med tävlingar och "villafest"
Lördagen den 13 var det dags för drillavslutning på villan min , en riktigt lyckad kväll med både grillning
och bad i badtunna samt havet .
Kvällen slutade på att både emma och emme såvde över och vi tillbringadde natten med att sitta ute eller att ligga i sängen  och Fnittra.  och att ännu tillägga ibland kan fåglar vara extremt läskiga (:
16-17 ( tisdag och onsdag) var det tävlingar som gällde .
Tisdagen korsnäs och hopptävling med Melli , riktigt braa gick det i 80cm och man kan inte vara annat än nöjd .
Ännu nöjdare var man på onsdagen när det bar av till Kainasto för att tävlas , ställde upp i 70 cm och kom sjätte av 30 startande , riktigt jääkla bra gick det gott folk :)
Sen kom ju midsommar helgen emot vilket jag redan berättat om och sen kom en mycket varm och riktigt sommrig vecka .
Nästan alla dagar har vi varit ut och runnat lite med motorcykeln både till vasa och ner till Finn trakterna .
Glömde ju nästan berätta att jag inte jobbat denna vecka ( 26) förutom då på måndag och tisdag så jäkla sköönt att bara få slappa (:
btw har mitt mål av att bli neger kommit ett steg närmare. (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0